« Úvod | A co když je důvod svě... »

zasláno Vietnamské ambasádě v ČR

14:12 21.8.2009


Otevřený dopis našim  Vietnamským spoluobčanům, na vědomí i našim občanům, aby bylo mezi námi jasno.


Vážení,
       přišli jste, až když ta nejhorší bída okupovaného a východem rozkrádaného socialismu ČSSR, u většiny (tedy ne všech) našich občanů byla odstraněna a to na úkor našich dětí!!!To především ony byly sprostě okradeny o socialismus a jeho jistoty, jakož i možnost národního komunismu za např. ukradený uran!!!!



Vážení,
        vaše země a váš národ prošli v uplynulém období cesty k socialismu k mnoha pocitům poroby až okupace .
Nyní se nacházíte v naší vlasti České republice. A to i navzdory tomu, že drtivá (odhaduji na 95%) většina našich českých rodilých občanů se nemůže účinně rozhodovat o své vlasti a svých tužbách a přáních v ní a nemohla k tomu projevit účinně svůj postoj. Je to vadným systémem organizací vlád zemí na světě, která pokulhává za pravdivostí a vědeckotechnickým pokrokem o značný kus. Jedná se víceméně o systémy tajného řízení a loutkohru. Lidé jen zírají co za malichernosti se tam "nahoře" leckdy řeší a co důležitého pro národ se i o lidu rozhoduje bez lidu i referend. Jednou z takových věcí je i značná přítomnost cizích občanů v naší republice a to i tzv. načerno.Jednou z národností, která se po r. 1989 najednou ve velkém množství a bez souhlasného vědomí drtivé části českého lidu objevila na našem území jsou Vietnamci=vaše národnost. Narozdíl od rusonárodů, jste nás alespoň dosud v našich dějinách nepřepadli (oni to nazvali internacionální pomocí)a nepáchali na našem lidu zločiny. Jsme malý národ (cca 10 miliónů - nedokáži říci kolik lidí muselo emigrovat, bylo zavražděno či jinak likvidováno jen za období totality ze strany SSSR a pokračujících rusonárodů dodnes a kolik jejich tajných agentů s naším občanstvím se skrývá v tomto čísle). Jsme malá země (něco přes 78tis. km čtverečních). Tedy náš národ má co dělat, aby přežil pokusy o genocidu ze strany našich okupantů za posledních necelých 100let. Nejdříve ze strany Němců a potom SSSR. Upozorňuji přitom, že SSSR a privilegované rusonárody (Rus, Ukrajinec, Bělorus) zradou idejí a faktickou okupací mnohých národů, vrátili kolo dějin natolik zpět, že již za trvání SSSR tam probíhal, dle mého názoru, národněosvobozenecký boj, který mohl být světu vydáván jako kontrarevoluce, pokud nebyl vůbec před světem utajen a násilně umlčen.
 
   Vy jste zažili mnohou nadvládu,zejména francouzskou a velmi tvrdě bojovali s USA, ale i v občanské válce o svoji národní nezávislost a celistvost.
Takže zcela jistě pochopíte, když řeknu, že bude záležet jen na Vás (protože u nás se aplikuje demokraticko-absolutistický systém "O nás bez nás nás",tedy prostých občanů se nikdo neptá, zda souhlasí či ne)


                ZDA VÁS NÁŠ NÁROD ZAŘADÍ ZA NĚMCE A RUSONÁRODY, JAKO NAŠE OKUPANTY, ČI NIKOLIV.


Víme, že mnoho vašich lidí pracuje pro cizí tajné služby, byť i prostřednictvím českých agentů zde.Já s tím nesouhlasím a jsem pro vyhoštění takových osob.Vidím za tím stín falešného a zrádného okupanta z východu, který používá jiné národy k vyřešení svých problémů i zrady idejí v čele s pravdou, jakož i taktiku další své expanze.


Naše země v minulosti poskytla skutečnou internacionální pomoc a druhý domov mnoha lidem. Například řeckým dětem po fašistickém puči v Řecku. Řekl bych, že z nich jsou dodnes plnoprávní čeští občané cítící se jako Češi, kteří by se dokázali postavit i na obranu své nové vlasti. To se ovšem historicky nedá říci o všech národech, které k nám přišly. Němci zradili a rusonárody zrazují svým jednáním dodnes (bráno z pohledu většiny). Je to pro nás bolestná doba, kdy rusonárody okradli již tři naše generace o četné zdroje hmotné i duchovní povahy a demoralizovali tak náš národ. I my budeme sledovat, jak vy v naší vlasti žijete a jednáte.Přišli jste ze socialistického Vietnamu a většina z vás pracuje v soukromém podnikání, tedy v oblasti, která byla sověty v roce 1968 označena jako socialismu kontrarevoluční, a to byla u nás na mizivé úrovni možná jednoho sta podnikatelů. Navíc leckdy provozovaní bylo o volnu po socialistickém hlavním zaměstnání. Přesto jsme  byli brutálně a hnusně přepadeni a stříleni. Včetně dětí i těhotných žen. Nikdy jim to nezapomenu, jako asi většina čestných lidí v našem národě.


Jsem velmi rád, že jsem mohl i vidět některé vyrůstající vietnamské děti v upřímném kamarádství se svými spolužáky, nelišící se od nich ani ve znalosti  českého jazyka a jeho výslovnosti a vytvářející navzdory světovému zpátečnictví (OSN a jeho největší vada, že dodnes neiniciovalo pro školství světa jeden neokupantský mezinárodní jazyk), internacionální třídu dospívajících dětí, při zachovávání kulturních hodnot národa, na jehož území se nacházejí.


              Myslím, že není třeba více dodávat                   


                                                                  Dalibor Zvolský
                                                                  Kodaňská 5/319
                                                         110 00   Praha 10 - Vršovice
                                                                  -------------------


 



21.08.2009 14:15 | Autor: Dalibor Zvolský | stálý odkaz

Komentáře

5 komentářů:
  • 01.10. 19:46, Dalibor Zvolský

    protože bod 2) nebyl zveřejněn a objevila se tam chyba, kterou jsem ovšem neposlal, neb byla opravena abych se dostal sám na zdroj, tak vám to doplňuji pro jistotu. Jinak je toho mnoho o Gruzii, např. že dostanou ti rusonárody co se odtrhnou asi 500.000 US dolarů na zbraně (a nám jejich dluh jejich stát nechtěl vrátit)atd.... sledujte pozorně!!! http://aktualně.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=647294 Moskva - Venezuelský prezident Hugo Chávez oznámil, že „ode dnešního dne" uznává nezávislost dvou odtržených gruzínských regionů, Abcházie a Jižní Osetie. Stalo se tak při příležitosti Chávezovy návštěvy v Moskvě. „Venezuela se ode dneška připojuje k uznání nezávislosti Jižní Osetie a Abcházie," prohlásil venezuelský prezident dle agentury Interfax. „Brzy začneme s kroky, jejichž výsledkem bude navázání diplomatických vztahů s těmito zeměmi." „Díky, Hugo," kontroval prý Medveděv. Venezuela se tak připojí k Rusku a Nikaragui, jež se staly zatím jedinými zeměmi, které nezávislost gruzínských regionů uznaly. Jižní Osetie a Abcházie se de facto od Gruzie odtrhly na počátku devadesátých let a tento krok byl zpečetěn válkou mezi nimi a Ruskem proti Gruzii loni v létě. Ostatní země je však stále považují za součást Gruzie, jejíž viceministr zahraničí ve čtvrtek prohlásil, že Chávez nezávislost regionu uznal pod tlakem Moskvy. „Rusko se snaží už rok, aby tyto loutkové režimy získaly legitimitu," citovala agentura Reuters Alexandra Nalbandova. „Tyto pokusy však byly marné." Chávez je v Moskvě častým hostem. Jako obvykle se i tentokrát jednání mezi ním a ruskými představiteli točí okolo kontraktů ve zbrojním a energetickém průmyslu. Podle ruského tisku by Venezuela mohla nakoupit až 100 tanků T-90 a T-72, tři ponorky třídy Kilo a také rakety, ozbrojené transportéry a vrtulníky.

  • 01.10. 19:36, Dalibor Zvolský

    Pro ty, kteří potřebují ještě větší myšlenkový ždouchanec přidávám k zamyšlení následující. Rusonárody zalidňují území jiných národů a počínají si tam více jak doma. To se nelíbí a nenávist mezi národy v zemích východu jen kvetla smrdutým květem, připomínající sud střelného prachu. V poslední době je to Gruzie, kde rusonárody vyprovokovaly Gruzínce až k válce a shání po světě morální podporu pro odtržení Gruzínských Sudet od Gruzie. Tak to vidím já. A my můžeme s jejich zopakováním Sudet počítat také. Já osobně nepodporoval a nedal souhlas ani na žádnou petici s rozmísťováním rusonárodních imigrantů na našem území, ani jsem se v této věci nemohl zůčastnit referenda. Totéž platí o těch národech, které by mohly být pro totéž použity s tajným řízením od rusonárodů, např. Vietnamci. I proto jsem v obavách napsal výše zmíněný dopis.Dále viz níže: 1)http://www.amnesty.cz/zpravy/Gruzinsko-rusky-konflikt-I-po-roce-trva-napeti-a-nejistota/ 7. 8. 2009 Gruzínsko-ruský konflikt: I po roce trvá napětí a nejistota Tisíce lidí se ani rok po gruzínsko-ruském konfliktu nemohou vrátit do svých domovů, které opustily v důsledku bojů. Jejich naděje na návrat v blízké budoucnosti je mizivá. V regionu, kde konflikt některé oblasti v podstatě vylidnil, stále přetrvává napětí a nestabilní bezpečnostní situace. Amnesty International v nové zprávě nazvané „Gruzínsko-ruský konflikt po roce: dopady války na život civilistů“ poukazuje na křehkou bezpečnostní situaci, která v oblasti panuje. „Průběh války byl krátký, její dopady na život civilní populace však trvají dodnes. Lidé v regionu čelí nejisté budoucnosti,“ uvedla Nicola Duckworthová, ředitelka AI pro Evropu a střední Asii. V průběhu loňského srpna muselo ze svých domovů uprchnout téměř 200 000 lidí. Z 38 500 těch, kteří z Jižní Osetie odešli do Ruska, se dle odhadů zpět vrátili téměř všichni (zbývají zhruba 4 000 lidí). Nicméně ze 138 000 etnických Gruzínců, kteří před boji utekli, se dosud do svých domovů nemůže vrátit zhruba 30 000 mužů a žen. Většina lidí, kteří uprchli na území Gruzie, získala náhradní ubytování či kompenzaci škody. Nyní žijí v nově vystavěných lokalitách. Život jim však komplikuje fakt, že budovy stojí v odlehlých oblastech. Jejich obyvatelé tak mají horší možnosti hledat si práci a mnozí zůstávají závislí na humanitární pomoci. Terčem loňského bombardování gruzínských a ruských sil se staly i vesnice a části měst. Kromě ztrát na lidských životech byly v bojových zónách zničeny nemocnice, školy i další civilní infrastruktura. Amnesty International v předchozích měsících upozornila, že obě strany tím spáchaly válečné zločiny a možná i zločiny proti lidskosti. „V průběhu konfliktu došlo k porušení mezinárodního práva, z kterého se dosud nikdo nezodpovídal. Je třeba průběh války vyšetřit, jinak není možné budovat pokojné soužití lidí v oblasti,“ vyzývá Amnesty International. 2)http://aktualně.cenztrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=647294http://aktualně.centrum

  • 04.09. 18:56, Dalibor Zvolský

    nebyl zveřejněn celý text a proto doplňuji: Krom jedné dívky či paní před drahnou dobou, se to nikomu nepodařilo, byť mne různí lidé slíbili, že se o to pokusí. Dále mne potěšilo, že se v mnoha názorech se mnou ztotožňujete. Bohužel vám asi nezveřejním text svého dopisu jedné vietnamské dívce, která si stěžovala na rasizmus v naší zemi k vietnamské komunitě.Pochopil by jste snad z něj, že nejsem rasista. Pokud mi budete moci ještě napsat, tak mám prosbu. Sdělte mi svůj názor, co by učinila vietnamská komunita, kdyby se mne dané výhružky od rusonárodů, vedoucí až k další okupaci, staly skutečností. Byli by na straně napadené ČR nebo by bojovali proti našemu lidu z vděčnosti za pomoc proti USA? S pozdravem, autor dopisu, Dalibor Zvolský 18:46 4.9.2009 a poté 18:55 4.9.2009

  • 04.09. 18:47, Dalibor Zvolský

    Je mi líto, že má myšlenková obava je špatně pochopitelná. Německý národ osídloval naše země původně také v přátelství. Mohu z vyprávění své maminky (jejíž matkou byla Němka žijící v Sudetech a otec Čech žijící v Sudetech) dokumentovat, že až do určitého období tyto národy žili ve vzájemné toleranci a přátelství. Stačilo málo a infekce fašismu tento děj změnila. To co mělo nastat, byla Velkoněmecká říše (a ostatní národy měly být německy hovořícím světem pohlceny či likvidováni). To jsou, ale věci které jistě znáte. Jen vám připadá nepochopitelné, že by současný stav v naší republice mohl být změněn do mnou nastiňované polohy. Jako paměťník let 1967-1968 mohu říci, že tehdy mnoho lidí vystřízlivělo z pocitu bezpečí. Den ze dne bylo vše jinak. Na Ruzyni každé 2 minuty přistávala sovětská letadla s vyzbrojenými okupanty a další se valili po souši. Agresívní rusonárody využívají idejí tímtéž způsobem. Především k vytváření Velkoruské říše. Naše území je jejich vlivu od konce II.svět války silně vystaveno až do protiprávních forem a zločinů.Jednou z forem vměšování se do cizích státních struktur a jejich vnitřních věcí, je např. i řízená migrace cizích státních příslušníků za účelem vytváření potenciálních ohnisek napětí, s možností jich využít např. k ospravedlnění přepadení státu a jeho okupaci až připojení k jinému státu. Dějiny mají tendenci se zopakovávat. Já jako občan tohoto státu jsem se nemohl zůčastnit referenda o vstupu ČR do EU z důvodu, že do mne na ostrůvek tramvaje najelo auto řízené vietnamcem, kterého sice lidé zadrželi do příchodu policie, ale ta převzala jeho doklady a nechala jej utéci. Doklady byly sice vystavenénaším vnitrem, ale nesouhlasila fotografie a osobní údaje, tedy byly to doklady pro špióna, řekněme.Mne z důvodu obsazenosti po ošetření 3 zlomenin, následující den odvezli mimo můj obvod trvalého bydliště i Prahu, a tím mi bylo znemožněno volit i v nemocnici v Říčanech . Uvědomuji si tedy určitá rizika přítomnosti cizích národů pronikajících ve velkém nožství na naše území po sametu r. 1989 s větší citlivostí, nežli např. vy. Dávám si do souvislostí obdobné modely s národy co kam emigrovali (otázka Palestiny, Kypru, Gruzie, atd. jistě sám naleznete další) a vychází mi z toho hrozba. Stejná, jakou už Češi zažili. Mrzí mne, že jste mi např. neuvedl váš pohled, proč asi tyto národy opuštějí socialistický stát Vietnam, do rádoby kapitalistického systému ČR a to v tak obrovském množství. Tak jak jsem psal již i jinde, dostalo se mi určitých forem vyhrožování od občanů z řad rusonárodů až hraničící s další vizí okupace našeho státu. Pokud jste ji nezažil, tak vás chápu. Jinak by jste mému dopisu asi porozumněl více.Bylo by toho více co psát, ale nerad bych se opakoval, co už bylo zapsáno ode mne i jinde. Mohu vás ujistit, že jste jediný, komu se podařilo přes asi mne cenzurovaný blog proniknout a napsat mi jakoukoliv odezvu. Krom jedné dívky či paní před drahnou dobou, se to nikomu nepodařilo, byť mne různí lid

  • 21.08. 19:43, Jerry

    Tedy pane Zvolský, nevím, jak tohle vše myslíte? Bojíte se okupace? Od Vietnamu? Všechny Vaše minulé články se mi zdály nadevše jasné, srozumitelné a více, či méně jsem s nimi byl za jedno. Ale tentokrát s vašimi myšlenkami nesouhlasím. O špionáži, alespoň té současné- Vietnamské, toho pravda moc nevím. Ale přirovnávat cokoliv k éře nacionálního socialisnu v Německu, nebo socialisnu v bývalém Sovětském svazu, se mi zdá přehnané. Nevěřím, že jste rasista. A čeho že se tedy bojíte? Že nám Vietnamci vezmou práci? Dobře víte, že tohle není jejich vina. Ale já nepíšu proto, abych se hádal. Jen mi prosím vysvetlete tento článek.


přidat komentář
<< úvod

TXT.cz
HLEDAT | UPOZORNIT
Vytvořit blog | Přihlásit se